باشگاه پرسپولیس شکایت فولاد در مورد اسدبیگی را حیرت‌آور و بدون پشتوانه خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
یک سری رفتار‌های خاص وجود دارد که مختص زنان است و می‌تواند هر مردی را آزار دهد. مطمئنا شناسایی رفتار بد زنان و کنترل آنها، می‌تواند به کاهش تنش و اختلاف در زندگی مشترک شما کمک کند.
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نبرد نقل و انتقالاتی پرسپولیس و استقلال وارد مرحله جدیدی شده و آنها بر سر خرید سه بازیکن، دوئل جدیدی را آغاز کرده‌اند.
پژوهشگران می‌گویند که یافته‌های آنها می‌توانند به پرسش‌های مهم پیرامون رفتار جستجوگرانه فیل‌ها پاسخ دهند و به زیست‌شناسان در درک رویکردهای حفاظتی که فیل‌ها را به بهترین وجه راضی نگه می‌دارند، کمک کنند.
اگر به این فکر می‌کنید که چگونه با شریک زندگی خود در مورد مسائل کنترل خشم رفتار کنید، بدانید که یک فرد عصبانی اغلب کسی است که به شدت آسیب دیده و تصمیم می‌گیرد از عصبانیت برای محافظت از خود استفاده کند. کوچکترین تهدید یا ناامنی می‌تواند باعث شعله ور شدن آن‌ها به عنوان یک مکانیسم دفاعی شود؛ بنابراین اگر بتوانید احساس امنیت عاطفی ایجاد کنید، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از خشم را می‌توان کنترل کرد.
سرعت حرکت امواج در بین نواحی مختلف مغز بر قدرت پردازش اطلاعات ما اثر می‌گذارد. درنتیجه، شکل مغز می‌تواند در بیماری‌هایی مثل شیزوفرنی یا افسردگی مؤثر باشد. البته پنگ اذعان دارد که تحقیق آن‌ها درباره مسئله خاصی قاطعانه اظهارنظر نمی‌کند؛ اما او باور دارد که شکل مغز اهمیت بیشتری نسبت به ارتباطات نورون‌ها دارد.
ظهور ابزار‌های هوش مصنوعی مولد در چین باعث شده است تا عده‌ای به فکر زنده‌کردن عزیزان ازدست‌رفته خود بیفتند. آن‌ها با ارائه تصاویر، صداها، ویدیو‌ها و پیام‌های افراد درگذشته به کامپیوتر، بات‌هایی را می‌سازند که می‌توانند رفتار عزیزان آن‌ها را شبیه‌سازی کنند. بااین‌حال، این کار به لحاظ اخلاقی و درمانی با انتقاد‌هایی روبه‌رو بوده است.
معاون اسبق مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «مکتب کپنهاگ» معتقد است امنیتی کردن هر قضیه‌ای اتفاقاً اقدامی ضدامنیتی است!... اما ما استاد این هستیم که یک موضوع اجتماعی خیلی خیلی ساده را به کیس امنیتی تبدیل کنیم و بعد بزنیم تو سر همدیگر که چطور این را جمع کنیم.
مسعود پزشکیان نماینده تبریز می‌گوید: این روند حاکم به زور در خصوص حجاب می‌تواند خطراتی را برای کشور به بار بیاورد و احتمال اینکه این رویکرد، خود بستری باشد برای اینکه در دام توطئه‌هایی که خارجی‌ها برای ما دیدند، بیفتیم، وجود دارد. به هر حال یک عده از افراد با اسلام و دین مشکل ندارند و شاید رفتار ما کاری کند که آن‌ها با اسلام و دین هم، مشکل‌دار شوند که این کار، حتماً درست نیست.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه در این عملیات هیچ گونه آسیبی به گروگان‌ها وارد نشد، گفت: مصرف مواد روان‌گردان می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد، بنابراین خانواده‌ها باید با نظارت مستمر بر رفتار جوانان و نوجوانان خود از آلودگی آن‌ها در گرداب اعتیاد پیشگیری کنند.
شناسایی مار‌های زنگی می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما چندین ویژگی فیزیکی و نشانه‌های رفتاری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان مار‌های زنگی را شناسایی کرد. مار‌های زنگی دارای سر‌های مثلثی شکلی هستند که بسیار پهن‌تر از گردن آن‌ها است. آن‌ها همچنین دارای حفره‌های حساس به گرما بین چشم‌ها و سوراخ‌های بینی خود هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا طعمه را پیدا کنند.
کمپر توضیح می‌دهد: «افرادی که می‌خواهند رفتار کوسه‌ها را مطالعه کنند، باید شجاعت این را داشته باشند که از نزدیک با این ماهی‌های شکارچی آشنا شوند. در نتیجه، بسیاری از غواصان کوسه به دنبال برخورد نزدیک تری با کوسه‌ها هستند تا اینکه آن‌ها را از پشت میله‌های فولادی ضخیم مشاهده کنند. آن‌ها می‌خواهند درباره حیوانی که اغلب برداشت‌های غلطی از رفتارشان شده است و تعداد کمی از افراد در مورد آن‌ها چیزی می‌دانند، بیشتر بیاموزند.»
خریداران احتمالی باشگاه منچستریونایتد قصد دارند در کنار خانواده گلیزرها، این باشگاه را اداره کنند.
محققان در تازه‌ترین بررسی‌های خود با استفاده از قالب داستان‌گویی روایی-تفسیری به فریاد‌های دیگران گوش داده‌اند تا بتوانند داستان پشت آن فریاد‌ها را درک کنند. در واقع آن‌ها با این روش قصد دارند راهی برای شنیدن حرف‌های فردی که عصبانی است باز کرده و چیزی را که موجب این نوع رفتار شده است، درک کنند. به عبارت دیگر با این روش می‌توانید چیزی را که همسرتان می‌خواهد به شما بگوید، به‌خوبی درک کنید.
پژوهشگران ادعا می‌کنند که مطالعه جدید آن‌ها می‌تواند در درک تحرک ذرات که رفتار آن‌ها بین جامد و گاز به صورت انتقالی است، مفید باشد.
یکی از مربیان تیم ملی ایران اعلام کرد فدراسیون فوتبال از آنها خواسته به کارشان ادامه بدهند.
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد: ایرانی‌ها از این اقدام عصبانی شده اند آن‌ها به این قطعنامه اعتراض کردند. من نمی‌دانم چرا می‌خواهند در این کمیسیون حضور داشته باشند، اما اکنون می‌دانند اگر می‌خواهند در این کمیسیون باشند باید رفتار خود را تغییر دهند.
سه سال پیش وقتی اولین‌بار این بلای جان به جان جهان افتاد، اکثر آدم‌ها به رفتار چینی‌ها در کنترل ویروس غبطه می‌خوردند. تصاویر آخرالزمانی و روش‌های جلوگیری از انتشار ویروس اول بار در چین دیده شد. باقی کشور‌ها از روی دست آن‌ها به فکر ضدعفونی کردن معابر و قرنطینه شهر‌ها افتادند. عده‌ای از بزرگان کشور‌ها بر این باور بودند که ایمنی جمعی می‌تواند راه‌حل بهتری باشد. عده‌ای دیگر از جمله چینی‌ها فکر می‌کردند با ایمنی جمعی کارشان راه نمی‌افتد.
سرب یک فلز طبیعی است که در صورت تجمع در خون می‌تواند عوارض جدی برای سلامتی ایجاد کند. کودکان کمتر از ۶ سال در این مورد آسیب پذیرتر هستند، زیرا سرب می‌تواند به مغز در حال رشد آن‌ها آسیب برساند و باعث مشکلات یادگیری یا رفتاری شود.
زلنسکی گفت: با روس‌هایی تسلیم می‌شوند بصورت متمدنانه رفتار خواهد شد، شرایط تسلیم شدن آن‌ها فاش نشده خواهد ماند و اوکراین راهی برای اطمینان از مبادله آن‌هایی که نمی‌خواهند به روسیه بازگردند، پیدا خواهد کرد.
مربی تیم فولاد نسبت به اتفاقات دیدار اخیرشان مقابل پرسپولیس و تصویر جنجالی منتشر شده از او توضیحاتی ارائه داد.
جواد منافی می‌گوید نساجی حریف دست و پا بسته ای برای سپاهان نخواهد بود و آنها به چیزی جز کسب امتیاز از این مسابقه فکر نمی‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ